Згідно з чинними нормами законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну*.
* Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХII та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” від 19.03.1994 р. №172 до товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), належать: парфумерно-косметичні вироби.
З повним переліком товарів можна ознайомитися за посиланням https://bit.ly/3bBgfyW.
У разі виявлення заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон тощо), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.
Процедура повернення товару неналежної якості (бракованого товару):
При отриманні товару неналежної якості, покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення поінформувавши нас у перші 24 години.
- проінформуйте за номером +380(67) 120-10-44 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником разом із касовим чеком або накладною;
- повернення відбувається за рахунок продавця;
- повідомте № декларації відправленої посилки;
- після отримання товару, протягом трьох днів, ми висилаємо інший товар належної якості або повертаємо гроші на банківську карту, відповідно до вибору покупця.
Адреса для повернення:
м. Київ,
Нова Пошта, Відділення № 262, вулиця Олександра Архипенка, 1/12а
ФОП Рижук Алла Володимирівна
тел. +380 (98) 604-34-03.
Також ви можете зробити повернення за адресою:
04219, м. Київ, Оболонський р-н, проспект В. Івасюка буд. Івасюка д. 10-А, прим. 70, шоу-рум «HYPNO CASA», з 9:00 до 18:00, окрім Суботи та Неділі.